Friday, January 07, 2022

[Behind The Scenes] Gelap (10)

Karya pendek

Gelap
Oleh Rnysa

#behindthescenes 10
#BlogRnysa

Salam Jumaat,

Jutaan terima kasih kepada yang sudi baca Gelap dan semua cerita lain yang ada dalam blog Rnysa.

https://rnysa-anys.blogspot.com

Saya sangat menghargainya.
Semoga mendapat manfaat.

Alhamdulillah, sudah berjaya cecah 15k view dengan bantuan kalian semua. Terima kasih sekali lagi, termasuklah yang sudi beri komen dll. Dan sekiranya ada silap dan salah, boleh tinggalkan komen atau pm tepi dekat saya.

Kadangkala lepas publish saya semak sendiri dan buat minor edit juga. Macam typo, ayat tak ok atau tak lengkap, perenggan tak ok dll. Jadi, mungkin baca balik anda rasa: "Eh, Rnysa tukar ye?". Memang saya tukar kalau yang tak ok, harap maklum dan maaf dipinta ya. Tapi jalan cerita tak ubah sangat pun untuk versi online ini. 

Dan timeline cerita Gelap ini flow dia ikut teori pintu suka hati Doraemon sikit - sekejap ikut turutan masa, sekejap pergi #throwback #flashback balik dan mungkin saya buat yang masa depan punya juga. Harap boleh ikut @ follow.

Apa yang saya taip kira idea 'fresh from the oven' macam cerita @ cookies yang saya buat dalam blog terdahulu. Yang pernah follow blog saya, mungkin boleh faham stail saya menulis sejak tahun 2003 lagi. Yang tak pernah, harap bersabar. Saya sedang melakukan proses idea 'brain storming' (idea otak ribut) dalam blog ☺️

Oh, terbaharu semalam saya pergi bertukang dekat blog sikit. Letak popular posts dan link ke blog penulis lain yang saya kenal/tahu menulis cerita dalam blog juga. Yang ini rasanya desktop view boleh nampak. Yang akses guna mobile view kena tukar dulu baru keluar macam dalam gambar.

Makanya, jemputlah berkunjung dan baca cerita rakan penulis lain. Dan kalau ada penulis lain yang sedang menulis cerita di blog juga, boleh kongsi link di bahagian komen post ini. Insya-Allah, nanti saya boleh add di blog saya. Kita tolong sesama kita.

Insya-Allah, lepas ini nak taip satu lagi teaser terbaharu. Poster dah naik dah dekat IGstory dan FB story, kan.

Ok, jaga diri dan jaga SOP.
Semoga Allah jaga kita semua.

Sekian, terima kasih.

Wallahu 'alam.

P/s: Alhamdulillah, dah berjaya sync profile Goodreads saya dengan Blog Rnysa ☺️

www.goodreads.com/rnysa
https://rnysa-anys.blogspot.com


Source:
FB Post 24 & 29 January 2021

No comments: